fredag 22. august 2014

Og været skiftet og det ble sommer og så videre

I vår var eg så heldig at eg fikk høyre forfatter Pedro Carmona-Alvarez i jobbsamanheng - der han uttalte seg om kva rolle kulturen kan eller bør ha i Bergen det neste tiåret. Han var så poetisk og karismatisk at eg tenkte at "han må eg finne igjen i bokhyllene!"

Under årets Mammutsal fann eg den nyaste boka hans "Og været skiftet og det ble sommer og så videre" og kjøpte den sjølvsagt! Sidan den er forholdsvis kort har den stått i bokhylla over sommaren (om sommaren prøver eg å lese lange bøker sidan eg har tid), og no som den o'store lesesommaren er over var det denne boka som vart dratt fram.

Dette er ei stor og tragisk bok der det ikkje blir sagt så mykje, men alt blir sagt likevel. Mørk og skjebnesvanger. Undervegs får du frampeik som gjør at du skjønnar kvar dette kjem til å ende, noko som gjer til og med de lyse partiene mørke. Ei skikkelig god bok; verkleg god litteratur. Minna meg litt om "Det siste du skal se er et ansikt av kjærlighet" eigentlig. Anbefalast!

2 kommentarer:

  1. Det er så inspirerende å høre forfattere snakke, synes jeg! Takk for lesetipset!

    SvarSlett
  2. Ja, eg er heilt enig. De har ein måte å uttrykke seg på som ofte er annleis - og god!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...