søndag 24. mai 2015

Egomat

I dag har vi venner på besøk og lager eit stor heimelaga fiskegrateng med røykt og lettsalta torsk i ein deilig miks - mmm! Vi serverer gele med rips frå 2014 til dessert, og storebror som imponerte med heimelaga muffins frå sfo på tysdag skal lage lyse muffins.

Det skjer nesten aldri at eg spiser porsjonsmat, så da eg fikk tilbod om å prøve Grandiosa Pizzarull gjennom Liken*Share takka eg sjølvsagt ja!
Dette er vist ein nyhet - ein nyhende - men en meiner at slike porsjonsting har vore i frysaren ein stund? Det samme som HoldIt som eg ein gong kjøpte da eg var student for over 10 år sidan?
Eg digga "grandis for dummies" på pakken, med tydlege merker på "Trykk Her", "Åpne her", og min favoritt "ikkje opne her!" Det var slik at etter oppvarming så kan ein ete den medan ein held i boksen den kom i. Ganske så lurt om ein har micro på lesesalen og vil ha noko varmt å spise.

Det var litt mykje brød, og lite smak på fyllet. Det likna ikkje litt på biletet på boksen - det var liksom mest ost. Lite smak, veldig varm ost og tørt brød. Ikkje ein favoritt. Men eg var veldig sulten på kvelden da eg åt den, så den glei ned. Stod ikkje på det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...