mandag 11. mai 2015

Regn

Noko av det kjedeligaste eg opplever om morgonen er når utstyr ungane trenger den dagen ikkje er på stell. Det er få ting som kan ødelegge ein måndags morgon meir enn når eg må løpe rundt i huset for å leite etter ting.

No har det vore finfint vær nokre dagar, men på fredag kom det litt regn - noko som viste seg godt på to måtar: storebror sine støvlar lekker, så han vart henta på sfo saman med våte sokker og våte støvler (han hadde skifta, heldigvis, men vått var det!). Lillesøster kom heim med våt hue fodi nokon har ein gong for ei stund tilbake knappa av hetta på regnjakka og lagt den frå seg ein stad.

Fredagen var vi opptatt på ettermiddagen, så desse to "haster litt"-oppgåvene hadde eg heilt gløymt til i dag tidleg da det hølja ned verre enn verst og eg måtte levere lillesøster i barnehagen utan hette på regnjakka (kompensert med å sende med to tre huer så ho i alle fall kan bytte når det blir vått etter ca.30 sekunder), og storebror på skulen med to ekstra par tørre sokkar (som blir våte igjen  det sekundet han tar på seg støvlane i de andre friminuttene).
Med ein gong sola kjem gløymer eg ALT, også må ungane vere ute i halvdårleg utstyr på ein regnfull måndag. Dumme støvler kjøpt på nett! Dumme mennesker som har knappa av hetta og lagt den frå seg! I ettermiddag må vi prioritere å kjøpe nye støvler (noko eg synas eg kjipt i og med at de som no er hull i kun er brukt i ein månad, og derfor må vi kjøpe samme størrelse ein gong til) og ei ny regnjakke med hette (som også er passlig i minst eit halvt år til - altså må vi kjøpe nok ei regnjakke i str 5 år fordi den vi har lenger ikkje er brukandes).

JA TIL UTSTYR SOM VARER!

Og no tikka det nett inn ein mail frå læraren til storebror om at det var mange våte 1.klassingar i dag. Eg er nok ikkje aleine om å ikkje ha utstyret på G. Sukk :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...