fredag 29. mai 2015

Spontant roleg

I kveld står det blåtur saman med jobben til mannen på agendaen. De tidlegare turane har alltid vore veldig kjekke, med masse latter og god mat. Men denne veka har eit eller anna ikkje vore optimalt, så eg har meir eller mindre lagt på sofaen i timane mellom middag og kveldmat. Så har eg tatt meg saman og rydda/jogga/laga mat, før eg leggjer meg og ikkje får sove heile natta. I dag tar eg omsyn til formen og blir heime.
Ikkje ille å ha ein roleg kveld heime saman med desse to + ein skjønning til!
Sånn sett blir ikkje kvelden annleis enn de andre kveldane denne veka, men sidan det er fredag kan den avsluttast med sjokolade :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...