torsdag 14. mai 2015

Tur og teater

I dag er vi med på motbakkeløpet "Løvstakken Opp". Eg vann deltakelse i julekalenderen de hadde i desember, så denne veka har eg betalt nærmare 600 kroner slik at eg slepper å gå aleine. Kven gjekk i pluss her???

Det er knallsol - så eg veit dette blir bra! Tur er aldri feil på ein gratis fridag midt i veka!
I kveld forlater eg hus og heim for å gå på teater saman med ei venninne. "Ingenting om meg" på DNS hadde premiere sist helg og har hausta gode kritikkar. No er eg innimellom veldig uenige med slike kritikkarar ( i alle fall de som skriver i BA og BT), men eg har sett og høyrt litt om stykket og gler meg til å bli røska litt i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...