tirsdag 19. mai 2015

Vi serverer saus!

Som eg har skrive før brukar vi 7-vekers meny. Men den siste månaden har det vore så mange veker der vi har spist heime 3-4 gongar; så da har vi benytta høve til å prøve ut nye rettar. Gjennom Liken'Share har eg fått tilsendt tre posesausar frå Knorr. I 7-vekers menyen vår er det ingen ferdigsausar. Vi har oppskrifter vi bruker, og det er ikkje vanskelig å lage gode sausar utan pose! Men vi er villige til å prøve sjølvsagt! Denne veka har det vore 17 mai med rømmegraut, grilling hos familie ein dag, grilling heime ein dag - og vi har satt opp tre posesausmiddagar.
I går avspaserte eg nokre timar på jobb, så eg rakk ein deilig joggetur i snart pollenfri luft - og middagslaging! Fløytesausen gav inspirasjon til kjøttboller. Gode kjøttboller med masse chilli smaker god, men er ikkje ein av de 49 rettane våre. Hadde det vore det kan det vere at det hadde blitt middagen med posesaus, for brun saus kan eg ikkje lage!
Utgangspunkt!
Kjøttbollane er altså laga av karbonadedeig, tørka chilli, griljermel og mjølk. Eg serverte det kvar for seg sidan storebror får heilt hetta av saus ("Eg likar ikkje at maten er blanda!" *dont ask)
Resultat!
Kjøttbollane var gode (hehe), sausen også. Kanskje litt like smak? Saman med chillieksplosjonen smakte det lite. Også var den ganske tynn. Den skal kun koke i eitt minutt. Eg lot den putre i nærmare 10, og først da var den litt tjukkare, men ikkje tjukk nok etter min smak.
Heimelaga ripsgele er snadder saman med mat i brun saus!

I dag skal mannen lage Pasta Carbonara med posesaus. Dette er ein rett vi har på menyen vår, da med oppskrift frå Jamie Oliver. Denne er klart enklare - vi får sjå :) I morgon lagar vi lettsalta torsk og serverer det saman med fiskesausen - istadenfor kvit saus som vi vanlegvis brukar.

Posesaus er raskt! Men med mindre de to neste dagane gjer meg store kulinariske opplevelser tviler eg på at vi kjem til å bytte ut sausane våre med posesaus. Kva er vitsen med at det tar 3 minutter å lage saus om det tar 20 minutter å lage resten av maten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...