onsdag 12. juli 2017

Spinning på Fløyen!

Image may contain: one or more people, shoes and outdoor
Bilde frå fb-sida til Team Rynkeby Bergen. Her er eg og mannen  med på bilete!

I juli arrangerte Team Rynkeby Bergen utendørsspinning på Fløyen der inntektene gjekk til forskning på barnekreft. Det har tidlegare vore spinning nettopp her og eg har lovd meg sjølv at eg skal vere med ein gong det passa! Denne gongen passa det, og været var upåklagelig!
Ingenting er vel som å trene spinning med ein utruleg flink instruktør, bra musikk og denne utsikta!
Saman med mannen gjekk vi opp rett etter jobb, spinna ein time og gjekk ned igjen - herleg! Eg vil tru det var rundt 100 syklar i trappene og det var megagod stemning heile vegen! Dette vil eg gjøre igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...