fredag 25. oktober 2013

Forbredelser

Vi kjøpte takke for julegåvepengar vi fikk i fjord. Den er mykje brukt!
Når vi har invitert ein haug med flotte folk på Halloweenparty er det mykje som skal organiserast. Når fruen i huset knapt har vore innanfor døra denne veka på grunn av jobb i alle endar av dagen er det enda meir som må bli gjort. I dag avspaserte eg ei heil (!) time på slutten av arbeidsdagen for å slite meg ut på tredemølle på sats før helga begynte. Det er jobb både i morgon og søndag - og neste veke, men ein del kontortimar forsvinner (på sin plass - i og med at det er helg) og der putter vi inn husrengjøring, klesvask og ikkje minst matlaging!
Sidan eg skal på jobb før Halloweenfesten på søndag (og drar mann og barn med meg) gjør vi det enkelt med pølse i brød til alle. Det er Halloween, og hovedfokuset ligger på søtsakene! Vi skal bake blodige cupcakes (Red Velvet Cupcakes), gresskarpai og tropiske sneglehus (kanelsnurrepepperier med knust smarties).
Vi var innom tanken på sveler, men eg klarer ikkje å finne på noko ekkelt å kalle de!
Små musehjerner (popcorn) og skummelt snop er obligatorisk. Dette blir veldig gøy! Eg gler meg til Halloweenfest - og til å spise opp alle kaloriane eg svetta av meg på sats i dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...