lørdag 30. november 2013

Søndagsvintertur

Vinter <3
Søndag sist helg var det strålande sol, nysnødd snø og utsove familie! Vi utnytta dagen til fulle, med fjelltur før lunch, julefilm i sofaen etter at vi var komt heim, og lanternetur på kvelden. Vi har eit lite fjell i gåavstand til huset vårt som vi ville opp på i tide til å spise lunch på toppen. Lillesøster synes det er tungt å gå desse vinterturane våre, eg trur tunge vintersko og masse klær og vinterdress gjør at ho blir ekstra sliten. Men heldigvis er mannen tolmodig, så det går bra!
Vi går litt på veg før vi kjem til stien, noko som også er ei utfordring for lillesøster. Eg trur vi brukte ein heil time på 800 meter veg - no kidding. Men OPP SKAL VI! Lillesøster fikk valget om å snu, men ho skulle på toppen og drikke kakao! Berre synd ikkje motivasjonen varte lenge om gongen.

Fantastisk utsikt!

Endeleg var vi framme på stien, herifrå gjekk det som det susa oppover fjellsida! Hei kor det går! Alle kan velgje sin eigen rute, og alle kjem seg opp!
Her er vi få meter unna toppen. Her ser du skyene som de hadde meldt på værmeldinga at skulle komme frå vest rundt lunchtider. Det gjorde de altså, så det var ikkje sol når vi endelig kom fram. Da er det ekstra godt med varm kakao, og god lunch!

Vi vil ikkje slutte å gå tur på dager der vi har tid og været er ok, så eg håper (og trur) at lillesøster finner inspirasjonen og gleden igjen. Vi prøver å imøtekomme ho med stiar i skogen, men mange av turane vi synas passar om vinteren er på veg. I alle fall litt. Men eg kan ikkje late som om eg ikkje gler meg til våren og turane vi har utan 5 kg klær på ein 12 kg barnakropp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...