fredag 7. februar 2014

... og klare for takeoff igjen.

Etter ein veldig hyggleg venninnekveld i går hadde eg akkurat sagt ha det og lukka ytterdøra da eg høyrte grining frå lillesøster sitt rom. Eg gjekk inn, og lukta stod i mot meg - vi har fått besøk av sjølvaste omgangssjuka. NEI NEI NEI! Stakkars lille som hadde kasta opp overalt i søvne! Min første tanke var at her må vi kasta genser og putetrekk, i tillegg til å barbere venstre side av hovudet for å bli kvitt kveldsmaten; men det går jo ikkje! Ein heil time tok det å rydde opp. Også lukta da! Hjelpes! Lillesøster var forvirra, trøtt og veldig lei seg - sjølvsagt! Resten av natta har ho vore hyppig voken, men har ikkje kasta opp fleire gonger.
Mannen min fyller 33 år i dag, og gåva vart å vere heime med spysjuk datter. Eg har vore så mykje sjuk sidan jul at eg måtte på jobb for å gjennomføre viktige møter i dag. No kryssar vi fingrane for at det kun var den eine spyinga og at vi andre unngår det. I alle fall ein voksen. Vi har hatt omgangssjuka alle fire samtidig ein gong, januar 2011 - og det ønskjer vi IKKJE å gjenoppleve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...