tirsdag 20. januar 2015

To do today: teach

Sist veke gjorde eg ein del ting for første gong. Mellom anna hadde eg ein 5 minutters powerpoint-presentasjon. Det fungerte finfint - men ein litt kort ledning på mikrofonen gjorde at eg endte opp med å stå ganske langt unna biletet, så det vart litt "eg veit ikkje om de klarer å sjå det, men sjå kor eg peikar no - laaangt oppi høgre hjørnet DER står det noko. Det som står der skal de ikkje bry dykk med, men om de reagerer når de går inn på nettsidene, så tenk at det er systemet - ikkje reglane" Det er eg sikker på at alle forstod. Folk nikka i alle fall.

I dag skal eg holde min andre powerpoint-presentasjon. Og no skal eg holde på i 45 minutter! Snakk om utvikling! Eg skal snakke om kulturpolitikk, kulturhus, parlamentarisk styringssystem og økonomi. Eg kallar foredraget for "Korleis få 50 vidaregåande skule elevar til å sovne iløpet av fem minutter"

Det blir nok ingen raud løpar på meg i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...