søndag 26. februar 2017

Tannfe?

På onsdags kveld denne veka datt ENDELIG lillesøster sin andre framtann ut! No har ho ingen tenner, verken oppe eller nede. Det er nydleg!! Ho er ganske så tøff, men denne tanna har hengt på pur F i to veker. Eg skjønnar ikkje at det kan gå ann! For å seie det slik - den datt ut fordi ho åt yoghurt! Da er den laus da!

Ho la den i eit glass til tannfeen, og da kom det frå storebroren som i det siste held på å finne fram til sin ganske så kule og individuelle personlegheit.

"Jeg tror ikke tann-feen finnes. Jeg tror det er mamma eller pappa som legger pengen i glasset etter at vi har sovnet på kvelden. De tar sikkert tanna og bare hiver den i søpla. Hva skal de med tanna liksom? Nei, jeg tror ikke på tann-feen. Men nissen finnes! Det er garantert"
Storebror hos tannlegen for nokon veker sidan.
Eg bekrefta ikkje misstanken, men han er jo spot on! (ikkje med nissen da :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...