tirsdag 8. august 2017

Nytt!

"Dette var veldig uvant!" sa lillesøster da eg og ho gjekk ut døra like før kl.07:30 i går. På veg mot ny sfo og ny jobb. Og ho har så rett! Dette er veldig uvant! Kun mannen er tilbake i gammal tralt, medan eg og ungane har ganske så nye kvardagar. Det butter litt imot - i alle fall hos meg som gjerne tenkjer litt meir fram og tilbake enn ungane gjør. De er berre her og no, stort sett, og da trur eg endringar er lettare.
Men alt i dag - på dag to - var alt enklare. Så det går seg til. Eg veit jo det. Om ikkje lenge er eg vandt med å ikkje køyre til jobb. Vandt med de nye kollegaene. Vandt med den nye arbeidsveka. Endring er alltid rart og litt vemodig.

Morgonendringane er gode! Storebror ligger framleis i senga da vi går om morgonen. Han står opp og kjem seg til sfo heilt sjølv. DET er nice!! Kun ein unge! Og til og med ein unge sim står opp når vekkerklokka ringer (enn så lenge). Det lover bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...