torsdag 14. september 2017

Kultur - og sykkelby!

Om to dager starter Sykkel-VM i Bergen, og alt i dag har arrangementet laga krøll. Heile byen står på hovudet og verre skal det bli! Men det er også spanande og gøy - og ikkje minst blir heile byen vaska og rydda som aldri før! Det blir så fint! Også skinner sola også! Så får vi leve med at det blir trøbbel på vegane i nesten to veker (sjølv om det var mange forbanna folk på jobb i dag, inkludert meg).

Solnedgang frå verandaen vår.


Denne veka er det Norway Fringe Festival i Bergen og eg har vore på tre forestillinger som har vore heilt fantastiske! Eg har lyst å forkaste jobben min og bli med på reisen vidare - det er berre så gøy! I dag er siste dag og eg gidder ikkje å busse meg inn igjen til byn i kaoset meir enn eg må. Men neste veke skal eg og mannen på DNS og sjå "Henrik Ibsens Samlede Verker på 78 minutter" som vi har skyhøge forventningar til! Ja til meir kultur (og litt nei til så himla masse sykling midt i byn!)! Når det er sagt - det er masse kultur under arrangementet også, og vi håper vi kan få med oss noko av det! I tillegg til syklinga sjølvsagt som nesten sykler rett forbi huset vårt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...