mandag 23. oktober 2017

Kveldstur til Gullaksdalen

Det er snart for seint, men enn så lenge prøver eg å utnytte at ettermiddag/kveld er så pass lys at eg kan gå i skogen utanfor lysløypa. Med øyrene på lufting eller med ein god podcast. Eg gjekk til Gullaksdalen med ei venninne i september og vi vart overraska av mørket som kom fort og djupt medan vi framleis var langt unna lysa frå rv555. Det gjekk fint sidan vi gjekk på skogsveg, men i eit kryss traff vi tre unge menn som oppførte seg litt truande mot oss. Eller kanskje ikkje? Kven veit, det er så vanskelig å forstå når ein ikkje ser kvarandre godt. Situasjonen i dagslys hadde kanskje vore heilt normal, "ups, her går du ja". Men det satte ein liten støkk i meg, så eg skunda meg heimover når det begynner å skumre.


Vær flittig og snill,
og ikke vær slem!
Når det blir mørkt
må du skynde deg hjem!
Julenissen kommer i kveld


Eg kjem meg i alle fall til nærmaste veglys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...