tirsdag 21. juni 2022

Første del av juni


Juni begynner der mai slutta - i suiten på Vestlia.
Geilokontor 2 av 4 var i fellesarealene på Vestlia. Geilokontor 1 av 4 var jo i suiten.
Skigardutsikt mot Ustedalsfjorden på vandring mellom hotell.
Geilokontor 3 av 4. Eg vart ikke oppgradert på Dr.Holms, meeeen...
....eg hadde heile bassenget for meg sjølv da eg tok badepause frå jobb!
 Geilokontor 4 av 4. Kanskje favoritten! Her passa eg på å ha teamsmøte slik at eg kunne dele herligheten!
Ein heil ettermiddag satt eg her og las. Det er ferie altså, sjølv om det berre var ein skarve fredag. 
Mann og barn kom til fjells for å henge. Vi sjekka inn på Vestlia igjen og hadde deilige pinsedager der!
Stopp på Vøringsfossen er blitt ein tradisjon på veg vestover.
Og Hardangerbrua. Alltid majestetisk!
The one and only prøvepublikum for ei scenegruppe eg kjenner godt. Eg betalte for plassen min med vafler til alle :) 
Nydelige blomster frå sjefen!
Bjørn Eidsvåg- konsert i regn! Men det gjorde ingenting med dobbeltregntøy.
Ein søndag i Musehagen på Høyden.
Og ein av månadens mange avslutninger. Ein er sjølvsagt foreldrekontakt og arrangerer - resultatet var betre enn utgangspunktet (om eg får seie det sjølv) :D
Dette er halve juni, og med så mange gode minner å minnast, deler eg månaden i to.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...