onsdag 30. oktober 2013

Morgonidyll

Storebror har begynt å teikne mennesker, og har derfor hoppa over fleire teikneutviklingssteg. Vi håpar lillesøster vil produsere nokon hodefotingar; det er mitt favorittmotiv (nest etter denne flotte prinsen!)
Ungane har sjølvsagt ikkje fått med seg at vi har skrudd klokka. Derfor har dagane begynt kl.06.00, ikkje 07.15 som vanleg (eg veit IKKJE kvar det kvarteret har blitt av!). I dag skulle eg starte dagen med møte i byn kl.09.00, så vi hadde goood tid heime før vi skulle vere i barnehagen til frukost kl.08.30. Eg hadde satt klokka mi på 07.30 - det kunne jo hende eit mirakel ville skje, men nei. Heldigvis hadde vi ein god, om enn litt lang, morgon heime. Begge to bytta på å gjøre meg GAL i går kveld, så det var godt med ein god start på dagen før eg skulle levere de. Vi låg lenge i senga og prata før vi kledde på oss. Ungane sprang på rommet til storebror og leika mor, far og barn medan eg nesten fikk lese ut boka eg har nilest de siste dagane. Ute stod sola opp, og det var fred og glade barnestemmer i huset. Deilig!

I morgon håpar eg de sover litt lenger, eg skal avspasere og har tenkt å slå av vekkerklokka. Here is hoping:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...