tirsdag 19. november 2013

Engelske muffin

Da eg budde i USA var eg veldig glade i Engelske Muffins som vi kjøpte på supermarkedet i pakker på 6. Eg kom over oppskrift på ein blogg som eg måtte prøve ut. Her mangla eg rismel som er ein viktig ingrediens, men eg brukte vanleg mjøl. Fungerer heilt fint, men ein får ikkje den litt kornete avsluttninga. Sidan vi har takke synes eg det er ekstra kjekt å bruke den på andre måtar enn kun svele. Desse laga eg etter middag ein dag slik at vi kunne nyte varme bakverk til kveldsmat.
Begge ungane likte det kjempegodt - særleg storebror! Dette er jo som loff å rekne, og varm gjørbakst med smør og ost - kven liker ikkje det? Sjølv om de i arbeid ikkje tok så masse tid tok det samla sett tid å lage, men som mannen så kjekt sa det "Når det er så godt gjør det jo ingenting at du bruker litt lang tid på kjøkkenet". Nei, det tenkjer eg :)

Oppskrifta på dette, og mykje anna godt, finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...