tirsdag 25. september 2012

Haust inne

Familien er igjen fulltallig, og mannen fikk ein kræsjstart med marerittunger, kattebæsj og ein dose trass - men også ei kone som er SUPERGLAD for at vi endelig er to foreldre igjen! Han kom listande inn rundt halv to i natt, og stod opp saman med oss i dag for å "gi gode koser og masse susser" som Talel sa:)
Kveldane resten av veka er vekkbooka for min del; møter, teater og trening - også er det plutselig fredag. Mannen har ein del skulearbeid å ta igjen, så da er det kanskje like greit at eg ikkje er heime og er pratesjuk. Men eg håpar vi kan ta oss tid til ein lite kvarter i sofaen i kveld, med stearinlys og litt uforstyrra prat - for jammen meg har eg sakna kjærasten min desse dagane!

2 kommentarer:

  1. Oj så fine lyslykter du har der med lys i. Det er så fint med levende lys og spesielt denne årstiden når regnet smatrer på vinuene og vinden yler utenfor... (ja det var den poetiske åren i meg... haha, den er ubefintlig liten... men man kan jo forsöke iblant... hihi)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Hausten inviterar til poetiske tankar, så køyr på:-)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...