onsdag 18. desember 2013

Ein god dag på jobb

Bileter frå Fotballcuppen i helga. Storebror i fotballdrakt, store guten!
I jobben min treffer eg mange flotte mennesker! Av og til treffer eg mennesker som heile Noreg synas er flotte, og det er jo ekstra kjekt! I dag skal eg ha eit møte med ein slik ein. (Her må eg skyte inn at eg for eit halvt år sidan hadde møte med ein kar som tydlegvis er Noregskjent, men dårleg med navn og ansikt som eg er hugsa eg han ikkje. Han vart litt satt ut da eg spurte han "Åja, så du er eigentlig skodespelar?" og kollegaen min prøvde å skli ned under bordet, og eg begynte å lure på kva som var galt. Ja, han er ein av de største skodespelarane vi har, men - ja. Der dumma eg meg ut!)

Eg veit ikkje om heile Noreg synes han er flott i dag, men det var i alle fall fleire som synas det da han var på topp på 90-talet. Og da var eg SÅ FORELSKA i han! Eg hugsa eg høyrte på musikken hans og hadde plakatar av han på rommet. Han var i bladet "Topp" og på ungdomsprogrammene på TV. Åh hjerte!! Er eg nervøs før møtet? Nei - men det er jo rart! Eg håper eg framleis har gode tankar om han etter at møtet er over for å seie det slik ;)
Ei tolmodig lita sjel eit stykke ut i fotballkamp nummer tre.
Etter o'store kjendisfest på kontoret blir det ein anna fest - julebord! Og no tenkjer eg at eg burde ha hatt bileter som har noko med saken å gjere på dette innlegget, men eg har dessverre ikkje det.
Finaste!
I morgon skal eg også på "julebord" - den gongen saman med gode venninner i byn, det blir kjekt! Fredags morgon er eg nok trøtt! Heldigvis (eller uheldigvis) må eg vere påkledd og høffleg klokka 07:30. Da kjem det ein for å fikse noko på badet vårt.
Storebror fikk stå i mål i siste kampen - stas!
Og tenk da - kun få timar etterpå er det juleferie! Er det ikkje fantastisk!??!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...