torsdag 30. juli 2015

Knott!

I Danmark fann eg knotten eg i månadar leita etter i samanheng med at eg malte dørene på skapet vi har i hallen! Sjå innlegget om det, og den gamle knotten, her.
På eit kjøpesenter vi gjekk innom på køyreturen nordover mot båten som skulle ta oss heim igjen snubla eg over ein butikk som hadde alt av nydlege ting - klær, kjøkkenutstyr, vaser, skåler - ahhhhh! Eg kunne gått av hengslene, men mannen var litt lei av å shoppe, og ungane var litt urolege, så eg fikk ikkje handla så masse som eg skulle ønske. Men noko fikk eg med meg, mellom anna denne:
- også i ein sånn flott boks da!
Også prisen! 25 DKR - det er jo gitt vekk! Det oser eksklusivitet, men koster slikk og ingenting. Det kan eg digge!
Helledussen kor lekkert! #seringenforskjell
I dag tok eg vekk den heimepynta knotten og skrudde på  den som eg DIGGAR og skulle ønske eg kunne ha som klokke. Sikkert ingen som legger merke til den, men den fungerer som berre det - og er griselekker!
Oooooog: LYKKE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...