torsdag 10. desember 2015

Den ene pluss en

Denne boka ligger, eller har i alle fall vore, på topplistene over de mest leste bøkene i Noreg lenge! Sjølvsagt har eg lest "Et helt halvt år", som så mange andre (faktisk den einaste boka eg har lest som e-bok). Dette er jo samme forfatter, og det er også tydleg når ein leser.
Mannen har begynt å like lakriste - så tea for two :)
Det tok laaang tid, rundt 200 sider, før eg kom over språket til Jojo Moyes (eller oversettaren for den del) og klarte å bry meg om karakterane. Skjønt - eg gjorde vel aldri det skikkelig, men bilturen de hadde var jo artig - som ein roleg og småinteressan film.

Det er noko med språket eg absolutt ikkje liker. Det blir for endimensjonalt. Og med fare for å framstå som ei gammal og bitter kjerring vil eg berre opplyse hovedpersonen om at JO! du kjem på eit eller anna tidspunkt klare å unngå å bli kåt berre av synet av huda hans. TRUST ME! Sånn - da var det sagt.

Boka traff meg - ein gong - utover det er det grei underholdning. Men med ein følelse av at ein har kasta vekk masse tid når den er ferdiglest. Hmm, no var eg litt slem. Den er berre så naiv innimellom. Men ok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...