onsdag 23. mars 2016

Ut med kua!

Eg var så heldig å vinne ein konkurranse der premien var eit utvalg av alpro sine produkter! Hurra! Dette har vore veldig spanande å få i hus! Vi har smakt på masse, men så må det jo drikkast opp før vi kan opne ny! Sjokolademjølka sparer eg! Den vil nok ikkje vare lenge! Nøttemjølka / mandelmjølk, var veldig søtt og godt - nesten så det smakte morsmjølk. Lenge sidan ungane mine vart amma, for dette likte de ikkje! Eg er allergisk mot mandlar, men har smakt litt på det. Eg har ikkje merka at eg reagerer, men vil ikkje ta sjansen på det heller.
Eg har brukt det i scones, i smoothies, og i heimelaga is. Det fungerer akkurat som kumjølk, og er fint som alternativ/variasjon!
Denne var så god! Sjokoladepudding - mmmm! Her kan ein ikkje trakke feil!
Eg lagde grove vafler med kokosnøttmjølk - kjempegodt!! Ja takk til variasjon! Desse like forresten ungane også, til og med etter at eg sa at det var kokosmjølk i!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...