søndag 5. juni 2016

Halvmaratonmatematikk

Eg kom på det igjen på torsdag da eg var med på Bergen Fjellmaraton. Eg har min eigen halvmaratonmatematikk!

De setter opp skilt ved kvar kilometer slik at du veit at du er på rett veg, og kor langt du har komt i løypa. Slik fungerer matematikken min:

1 km: Alt ein kilometer unnagjort! BRA!
2 km: Da har eg begynt på den første tiaren!
3 km: Godt i gang no!
4 km: No er eg snart ferdig med 1/4!
5 km: No er eg ferdig med 1/4!!

Her reagerer du kanskje. I alle fall om du veit at halvmaraton er 21 km (og 97,5 meter). For å holde motet oppe jobbar eg mot 20 km, også er den siste kilometeren ein bonus :) Innimellom reknar eg med bonusen, innimellom ikkje.
Og beina går
6 km: No nærmar eg meg 1/3 ferdig!
7 km: 1/3 ferdig! Og det er inkludert bonusen!
8 km: No nærmar eg meg halvvegs!
9 km: No er eg halvvegs, også manglar eg berre tre kilometer til så er eg i mål!
10 km: Halvvegs! Om eg tenkjer på det i nokre minutter, så er eg faktisk halvvegs!
11 km: Halve løpet og meir til er gjennomført. No er det like langt igjen som eg alt har gått.
12 km: No gjenstår kun to korte joggeturar!
13 km: 7 km igjen! Og det er jo ein vanleg joggetur for meg. Kun det!
14 km: No er eg snart ferdig med 3/4!
15 km: No er det berre 5 km igjen! Ein klassiker!
16 km: Kun 4 km! Det er jo berre ein kort joggetur!
17 km: 3 km igjen! Det er L - I - T - E
18 km: 2 små igjen! Det er knapt så ein får opp pulsen på ein slik distanse!
19 km: Siste no! Neste er 20!
20 km: Bonusrunden - nailing this!
21 km: MÅL I SIKTE!!
Når mål ser slik ut <3
Eg sleit virkelig med motivasjonen etter 13 km. Da hadde eg alt gått langt og vore lenge på tur, og det var framleis masse igjen. Men med litt halvmaratonmatematikk og småløgn om gjenværande distanse går det jo litt betre. Det er knallhard mental jobbing - det hugsa eg så godt at det var da eg sprang halvmaraton på asfalt også. For kvart einaste steg gjør forferdelig vondt! Og det er langt - langt - langt igjen! Ein må lyge litt da, for å i det heile tatt klare å holde hovudet under kontroll!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...