onsdag 17. januar 2018

SNØ!

I går vokna vi opp til SNØ! Jippi! I byn var det regn, men det var lokale snøbyger - og ein av de var hos oss! Megaflaks altså! Ungane var i parken og akte i går ettermiddag, medan mannen måka fotballbana slik at han kunne trene der seinare. Akkurat den treninga vart kort sidan det snødde så tett at ballen ikkje - ja, eg veit ikkje, men det gjekk ikkje an å spele.
Slik såg det ut frå soveromsvinduet vårt i går kveld i 22-tida. Så fiiint! I natt har det snødd enda meir, og det var til og med litt snø i byn! Slik såg det ut frå kontoret mitt i dag:
Skiløypene rundt byn er preparerte, og hadde eg ikkje hatt unger i planleggingsdagsalder, skulle eg avspasert over ein lav sko desse dagane og berre kosa meg ute på ski! Oh, well. Det er fint og sjå på - og det snør vel i 2028 også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...