onsdag 11. juli 2012

Sjørøverkart

 Eg fann desse ferdige kartene på nettet. De var kjempestilige, men alt gjør jo nytten - ein trenger ikkje å ha noko anna enn eit papir. Med eller utan øy på.
 Eg tok ein te-pose med svart te og lot den ligge litt i varm vatn til det begynte å komme farge. Så farga eg kartet med te-posen slik at det vart både vått og brunaktig.
Knurve, knurve - og la tørke.

Sim sala bim (eller helst splitte mine brannseil i denne samanheng) - tørre og gamle skattekart! Klare til å fyllast ut av skattesultne unger!

4 kommentarer:

  1. Kult! Skal prøve å huske det der når ungene blir så store at vi kan gå på skattejakt =)

    SvarSlett
  2. Veldig lett og det vart skikkelig kult og "ekte":)

    SvarSlett
  3. Moro ide`! Husker jeg gjorde noe lignende da de eldste barna var små, slik at de kunne finne godteposene i bursdagsbesøket. Hadde helt glemt det, skal lage slike nå når de minste skal feires ;-)

    Ønsker deg en strålende dag videre!

    SvarSlett
  4. Kult! :) De skal jeg huske på. Har en sjørøverbursdag som skal feires om et par uker.
    Husker du hvor du fant de?? Blir veldig glad for link! :)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...