tirsdag 21. juni 2016

Elsakake

"Kva kake vil du ha på bursdagen din?"
"Frost!"
"ok.....?"
Takket vere tante Google fann eg LYKKEMAMMA og hennes superenkle oppskift på Elsakake! Vi lagde langpannesjokoladekake som vi skar ut to sirklar med vanleg frukostfat, og ein med tefat. Vi festa de oppå kvarandre med blå smørkrem mellom lagene. Etter å ha kledd inn Elsadukka til lillesøster med plastfolie trykte eg ho nedi ca midt på. Vi blanda ut smørkrem med kake - og brukte det som fyllmasse oppover mot livet til Elsa. Det såg ut som om ho var skikkelig dårlig i magen, så denne delen av prosessen tok lang tid! Vi holdt rett og slett på å le oss forderva!
Eg lagde ein ny porsjon med smørkrem som eg også farga blå med cacasfarge. Denne smørte eg utpå alt. Dette var feste for marsipanen, men for oss vart den også underkjole sidan vi ikkje hadde fått marsipanen tynn nok - altså at det ikkje var nok til å dekkje heile kjoledelen.
100 gr smør, melis og litt eplejuice. Samt farge.
Vi hadde spart litt marsipan for å lage eit belte. Det farga vi også, men med litt mindre farge slik at den vart annleis enn kjolen ellers. Beltet fungerte som skjul for plasten som dukka var kledd inn i, dekke for skøyten bakpå den mørkare marsipankjolen (vi fikk ikkje utav dukka igjen, så vi måtte skjære marsipanen slik at vi kunne tre den rundt ho), og gøyme litt av diareen til Elsa (hahaha!).

Snøkrystallene på kjolen vart festa med ferdig glasur på tube som vi hadde liggande etter pepperkakepynting i vinter. Her ser du tydleg den blå smørkremen AKA underkjolen :) Det var mannen som pynta dukka etter eige hovud. På underkjolen festa han små perler med ein ny (og derfor rein) pinsett. Eg trur han brukte rundt ein time på å pynte ho.
The cold never bothered me anyway!
Vi måtte omorganisere litt i kjøleskapet for å få plass til ho. Men her stod ho fint til neste dag. Vi lurte på om ho kom til å lage eit isslott inni der, men det gjode ho ikkje. ;)
Let it go
Baksida
Vi ville ikkje ødelegge ho med lys - også var vi litt redd for at ho kom til å ta fyr - så vi satte seks minimuffins med lys foran som lillesøster kunne blåse ut.
Hurra for bursdagsbarnet!
Elsa satt skikkelig godt fast nedi kaka, så eg skar stykker rundt ho slik at alle gjestane fikk litt kake. Det var kjempemorsomt når beina hennes dukka opp! Da måtte eg ta ei ekstra runde rundt borda og vise ho fram!
Ta-daaaaa!
Bursdagsjenta var superfornøyd med kaka si, og vi er ganske så fordøyde vi som lagde den også! Takk til Lykkemamma for god oppskrift!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...