onsdag 22. juni 2016

Kunsten å være den man er

Eg bussa meg avgårde til Stavanger for å hente den nye bilen vår, og lang busstur betyr jo ein ting: lydboktid! Sidan eg kjørte heim igjen samme dag fikk eg faktisk høyrt 6 timar lydbok på ein dag - og da kjem du godt inn i historia!

Gjennom Buzzador hadde eg nett fått mulighet til å prøve appen Storytel på nytt og fant ei bok eg ville høre der. Eg lasta ned boka på mobilen slik at eg slapp å bruke mobildata heile vegen.

Dette er oppfølgaren til "Kunsten å høre hjerteslag" som eg høyrte på Storytel i mars. Det er gått mange år, og datteren til han som kunne høyre hjerteslag, Julia, reiser tilbake til Burma. Som i den forrige boka er det ei historie i historie - faktisk fleire historier - og den er svært interessant! Julia sin søken er ikkje like spanande - og bakgrunnen for reisa er ganske så snål og vanskelig å tru på.
Men nok ei god bok av Sendker! Han har også gjeve ut ei bok i 2015 "Hviskende skygger" som er absolutt skal få lest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...