mandag 18. februar 2013

Hello Kitty-hue

Hello? Is there anybody out there?
I helga var vi på barselbesøk og fikk treffe ei lita jente med lyseblå auger og svart hår. Underteiknande fikk (litt) lyst på baby igjen, storebror ville holde og lillesøster ville kose. Babyen sovna i armane mine og var berre heilt skjønn!
Saman med obligatoriske bokgåver fikk ho ei Hello Kitty-hue som eg til no har strikka ein heil haug av. Oppskrifta eg bruker har eg funne her: http://smoochiemonsters.blogspot.no/2010/05/oppskrift-pa-hello-kitty-luen-min.html Jenta hadde på seg Hello Kitty-sokkar når vi kom, så denne gjekk rett heim:) Ellers har eg strikka barselgåve til ein gut i helga - men han er ikkje venta før i juli - så det blir ei stund før bilete av det kjem hit. I know you are reading this Martina:)

Ha ein flott måndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...