tirsdag 28. mai 2013

Våronn i hagen

I dag skal eg kaste vinterskoene som har blitt brukt det siste halve året! No trur eg ikkje at det kjem meir snø! Det er varmt og godt og hagen har tatt seg opp den siste veka. I helga måtte mannen ut å klippe gras, og vi har alt ordna i bedet med god hjelp frå lillesøster. Ripsbuskene har kjempemasse rips-to-be, og den eine blåbærbusken vår har laga barn og er no blitt til to!
Eg og mannen hadde ein flott tur på søndag da vi var med på 4-fjellsturen. Vi brukte 5 timar og 15 minutter frå kl.07.15 om morgonen. Det var tjukk tåke på toppane, så det var null utsikt - men slik er det når vi vil opp så tidleg. Kl.12 hadde tåka letta. På Rundemannen var det iskaldt og skikkelig haust i vinden, brr! I går og i dag er vi fulle av gangsperre i låra. Også litt mindre gangsperre litt sånn overalt. Vi var på bading i går med håp om at det skulle gå litt over ved hjelp av varmt vatten - det hjalp litt. Mest av alt hjalp det ungane til å stupe i seng. Ikkje ille det heller når eg bruker to minutt på stavre meg ned trappa når det er lyd frå eitt av barnerommene etter leggjetid.

Fokus:

Bli kvitt gangsperra slik at eg kan jogge meg opp til I FORM-løpet eg skal vere med på neste laurdag.

Hate alle bjørketrær så intenst at de sluttar å støve i rein redsel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...