fredag 27. september 2013

Hei sveis!

Etter at gleden ved å ha ei lillesøster med kort hår og pannelugg har lagt seg og det å slippe å krangle på badet kvar moron er blitt ei vane er panneluggen vokst så mykje at den ligger nedi augene hennes. Akkurat på dette biletet hadde ho bedt om å få strikk i håret - tre skulle det vere, og to klemmer. Men når eg spør om ho ville ha noko i dag tidleg sa ho klart og tydleg NEI, men så sa ho ja da eg sa at eg skulle klippe luggen hennes i helga. Så da er det sikkert ikkje eit problem likevel. Håpar eg...

Avspaseringa i går var himmelsk! Det var strålande vær, og over 20 varmegrader i sola hos oss, så kl.09:30 snørte eg på meg joggeskoene for å jogge ein tur i varmen. Men sola var så låg at det meste av runden var i skygge - og der var det sikkert rundt 5 grader. Hausten er her - den er nydleg - men eg trur ikkje at eg skal jogge ute før våren kjem igjen. Med treninga unnagjort rett etter frukost hadde eg god tid til å vaske hus, bad og klær - og ikkje minst sjå TV! Eg gler meg alt til neste avspaseringsdag!

I dag er vi knapt heimom før barnevakten kjem og vi skal til byn på eit arrangement med banken vår. Kjedelig? Kanskje, men det heile blir avslutta med "Christine Hope roer seg kraftig ned" som har fått knallgode kritikkar, gøy! I morgon planleggjer vi fjelltur, og på søndag skal vi på Akvariet. Etter ei roleg helg sist helg er vi klare for ei aktiv helg no:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...