fredag 15. november 2013

Konferanse i Oslo

 I dag er eg ein av de som tar taxi til Flesland, skjekkar inn kun meg sjølv med ei lita veske på armen og flyr til Oslo med morgonflyet. Eg skal late som om dette er noko eg gjør KVAR DAG, men sannheten er at eg gler meg skikkelig til frukosten eg får servert på flyet (eg digger flymat!)!
Eg skal på konferanse som Foreldreutvalget For Barnehager arrangerer, og eg skal høyre på den nye kunnskapsministeren vår, Torbjørn Røe Isaksen. Barnehagar og skule var eit av mine "hjartesaker" under valget i år, så eg er spent på kva han har å seie. Ellers skal konferansen handle om "Trivsel i barnehagen", og eg er ekstra spent på forsker Ingrid Lund som skal snakke om ”Barns psykiske helse - de stille barna”.
Journalist Kathrine Aspaas, forfattaren av ”Raushetenes tid”, skal snakke om ”Barns status i samfunnet – IQ versus EQ.” Dette blir også veldig interessant. Storebror har gått i to heilt ulike barnahagar, og eg har to heilt ulike barn. Barnehagekvardagen er noko eg snakkar med alle andre barnehagebarnmammaer om, dette er noko vi tenkjer mykje på! Sjølv har eg ikkje gått i barnehage, så eg har ingen personlege erfaringar med det. Noko som kanskje gjør meg ekstra interessert. Kva er dette eigentlig? Korleis er det?
Eg trur denne dagen gjer meg mange nye tankar og koblingar. Eg ser fram til å treffe andre engasjerte mammaer frå heile Noreg. Og eg ser fram til å vere veldig business på flyet. Både fram og tilbake:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...