fredag 3. januar 2014

Sjokolademousse

Jakten på den sunne usunne maten!
Nytt år betyr fulle timar på sats. Fult opp av de som vart gode og mette i jula og som no skal få det av igjen. Det tynnast godt ut, og uti februar er det mogleg å få plass på ein time utan å booke den ei veke i førvegen. Uansett når på året er det stas med sunn usunn mat, så i den samanheng har eg prøvd ein sjokolademousse som eg synas høyres god ut basert på oppskrifta.

2 veldig modne avocadoar
Finriven skal og saft av 1 appelsin (eg brukte klementin)
1 ss honning
2 ss kakaopulver

Mos saman og server til to. Godt? Nei. Det er eigentlig ikkje så mykje meir å seie om det. Eg spiser heller usunn usunn for så å ta meg ein tur på trening neste dag. Heldigvis lagde eg berre halv posjon av dette. Det var lurt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...