tirsdag 18. februar 2014

Regnbogerundstykker

Oppskrift til regnbogerundstykker fann eg i Kamille. Ein kan vel bruke kva som helst oppskrift som er god, også tilsette grønsakene - men da bør ein holde litt igjen på veskeinnholdet! Seks rundstykker med raspa gulerot, seks med raspa squash og seks med raspa, rå rødbete. Rødbeten behandla eg med forsiktighet etter å ha lest om sterke fargestoff. Eg brukte eingongshanskar medan eg jobba med de, men de spruta ut heile kjøkkenbenken - de er knallharde! Men veldig gode!
I alt 18 rundstykker - ganske så mykje jobb for ganske så lite mat :)
Men de vart veldig gode! Eg hadde også i litt grovhakka valnøtter - nam! Nokon vart spist saman med gulerotsuppe, medan nokon ligger i frysaren og blir tatt opp pø om pø når eg og mannen har lyst på noko godt til kveldsmat.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...