tirsdag 25. mars 2014

Vaffeldag

Musikalsk ettermiddag. Duett. 
SOL SOL SOL SOL! Do we LOVE it?? Jeppsipeppsi! I dag er det vaffeldagen, så vi benytter høve til å bruke opp både kremfløyte og rømme som snart går ut på dato, og lager feit og god vaffelrøre som vi skal servere med rømme og siste lille rest av heimelage ripsgele til kveldsmat. Etter den steinharde styrketimen eg hadde på sats i går er det på sin plass å fylle på med sikringskost dagen derpå! Eg er stiv og støl overalt, og digger det!
Vi skal sjølvsagt utnytte ettermiddagen ute, før vaffelspising. Eg skal sage vekk ei gammal ripsbusk eller to som vi ikkje klarer å kave oss fram til å juli når de er fulle av blader og rips. Ellers skal vi rydde litt på naturtomta vår (for det er eigentlig det den er) og glede oss over spirane som jobber seg veg gjennom rusk og rask som ikkje vart rydda vekk etter hausten.

I dag fikk eg ein sjanse gjennom LikenShare som eg ikkje kunne la gå frå meg. Eg leser bok på senga kvar kveld, men har enda ikkje prøvd meg på e-bok. No har eg fått sjansen, og gler meg til å prøve det og sjå om eg trivast med å lese bok på nettbrett. Boka, som eg gler meg skikkelig til å lese, er "Mannen som ville dø lykkelig" av Knut Georg Andresen. Den får ligge på vent til været blir verre, for desse dagane som kjem skal eg vere uteuteute så mykje eg berre kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...