søndag 20. april 2014

Fjelltur i vårluft!

Mannen og storebror på Lyderhorn med utsikt mot vest.
I dag er vi tilbake i Bergen etter flotte dagar i Kongsberg, og det er sol og fantastisk vårvær (nesten sommarvær), så vi utnytter dagen med å gå på fjellet! I år er det første året lillesøster er med utan at vi har ein bæremeis som ho kan settje seg i når ho blir sliten. Vi gjekk på Lyderhorn 30.mars som storebror sin første fjelltur som 6-åring, og det gjekk så flott! Lillesøster er god på å gå i ulendt terreng, og gjekk både opp og ned utan å seie at ho var sliten ein einaste gong!
Etter ei god pause på toppen begynner turen ned igjen. Storebror liker best å springe; hjelp!
I dag går vi på Ulriken. Bergen sitt høgaste fjell, men også eit fjell som har isutsal på toppen :)

Håper du også har gode planer for dagen! :)

2 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å gå tur, men når sola stråler og våren er på sitt fineste - da er det ekstra kjekt:) Her er det atter en fin dag og siden A har planer om å besøke storesøster og "svigerbror" så har jeg planer om å få lest den boka jeg har gått og sett på hele påska - nå venter jeg bare på at sola kommer rundt til terassen slik at jeg kan sette meg ut:)

    SvarSlett
  2. Eg ser på facebookbileter frå familien min i Ålesund at det er flott vær der også! Godt at du nyter den - bok på verandaen er aldri feil!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...