torsdag 17. april 2014

Påskekrim: Barneselskapet

Det er mange år sidan eg las ei krimbok! Medan eg var mastergradsstudent las eg ein del krim - og elska det - heilt til eg las ein artikkel om korleis krimforfattere bygger opp boka si. Viste du at du nesten kan telje deg fram til kven mordaren er etter når karakterane blir presenterte i boka? Etter at eg lærte korleis bøkene vart bygd opp for å få lesarane til å tru at dei veit kven mordaren er (og det stemmer jo ikkje), og korleis dei framstillar mordaren slik at lesaren ikkje i det heile tatt vurderar at det er den som har gjort det - sa eg at nok er nok - no vil eg lese noko anna.

Dette var i 2004/2005; og eg har ikkje lest krim sidan. Men i år prøver eg meg altså på ein påskekrim; og har da gått for klassikaren "Barneselskapet" av Agatha Christie frå 1968. Ei tynn lita bok som eg så langt liker ganske godt. Stay tuned! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...