tirsdag 6. mai 2014

7-vekers meny

Matrettane med sidetal er frå kokeboka "Jamie på 15 minutter" - knallgode oppskrifter!
Er det EIN ting vi kan seie at gjør livet vårt så mykje enklare - så er det 7-vekers middagsmenyen vår. Vi hadde fram til i vår 6-vekers meny, som fungerer like bra, men så hadde vi så mange rettar som vi likte, så vi utvida med ei veke. Vi går igjennom denne veke for veke, også begynner vi på nytt etter 7.veke.

Det tok tid å utarbeide eit skikkelig førsteutkast (eg gjorde det da eg var i permisjon med lillesøster i 2010), men når det først er gjort fornyer eg den rundt to gongar i året. Da tar eg vekk rettar vi er leie av/ikkje liker SÅ godt, og set inn nye. Eg passar på at det er likt fordelt med kylling, laks, kvit fisk, kjøttfarse og vegetar iløpet av ei veke. Eg har også to "helgemiddagar" i kvar veke, som tar litt lengre tid å lage. Som pizza og fiskegrateng. Har matrettane "halve" ingrediensar, ein halv squash, ein halv kinakål etc er menyen lagt opp slik at resterane halve blir brukt i ein rett seinare den veka, eller veka etter.
Kvar onsdag skriver eg handleliste utfrå neste vekes meny, også handlar eg og lillesøster mat for den neste veka (torsdag til onsdag) medan mannen og storebror er på fotballtrening. Når ein handlar kun ein gong i veka sparer ein også penger.

Middagsmenyen sparer oss for masse tid og frustrasjon, tomt kjøleskap og ekstraturer på butikken. Vi veit kva vi skal lage, og vel ønska middag for dagen utfrå lista. Ingen tankekraft er behøvd. Nice :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...