tirsdag 9. september 2014

Merkehelg!

Gjett kven som lærte seg å lese i helga?

JA! Storebror! Han har sidan sist vinter vil eg tru kunne stave ord. Han høyrer lydane og staver ord til oss. Men når det har komt til den andre vegen - lage bokstavlydane om til ord - har han vore heilt på bærtur. Så på bærtur at vi trur han tar tulla med oss.

Sjå her. S - K -O. Kva blir det?
Ehhh.... S - K - O? Romskip?
Men korleis stavar ein sko da?
S - K - O
Og da bli S - K - O???
Åååhhhh, eg vil ikkje!
Kjell Nupen sin "Krukke" som står i Kristiansand.
Men i helga satt han og las Donald Junior - eit Donaldblad der alt står med store bokstavar. Plutselig ropte han på meg og sa "eg las dette! Høyr: I dag skal vi reise ut på en øde øy."

Det er jo så fantastisk gøy!! Bladet var heilt nytt, så vi hadde ikkje lest det for han tidlegare. Han har klisterhjerne, så han hadde nok hugsa det om vi hadde lest det for han. Vi jobbar vidare med lesinga kvar dag (noko som også er eit ønske frå skulen). Han liker ikkje å ikkje klare alt lett og skikkelig med ein gong, så han blir fort frustrert - men no klarer han det jo - han har forstått lesekoden - så da er det berre å øve seg vidare!

Så langt synas han leseleksene er kjedlige, der går berre de samme bokstavane igjen og igjen. Og når han har lest de to gongar kan han de utanatt. Derfor lar vi han lese ord i aviser, bøker og på matvarer. Det har vi også prøvd på før, men med lite hell. Øvelse, øvelse, øvelse! Eg og mannen synas nok det er kjekkare enn guten i røyken! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...