lørdag 28. februar 2015

Babysokkar

Ei god venninne av meg som dessverre bur i Oslo fikk barn nummer to før jul - ein nydleg liten gut! Ho fikk sitt første barn seks veker etter at lillesøster var fødd, så eg fikk ikkje sendt noko den gong. Men no har eg jo ingen baby lenger, men eg har eit garnlager som eg i vinter har jobba med å kvitte meg med. Da er desse babysokkane perfekte! Eg har ikkje tal på kor mange gongar eg har komt halvvegs med sokk nummer to når restegarnet i den fargen tar slutt, og halve sålen på sokk to blir i ein anna farge. Dette fungerer fint så lenge eg strikkar til eigne barn, men ikkje når eg skal gje vekk i gåve! Derfor er dette sokkepar nummer to som eg strikka med babyen i tankane.

Kvitt er ikkje spanande, men eg sydde på to ulike knappar for å freshe de litt opp. Perfekt for ein liten kar!
Strikka i str.3-6 mnd. Han rakk jo å nærme seg tre før eg rakk å sende det av gårde. Storesøster fikk nokre små klemmer, også satsar vi på at vi får sjå de alle fire før minstemann har vokst utav sokkane sine :)
Oppskrifta ligger overalt på nettet, denne bruker eg: http://web.archive.org/web/20070504222828/http://knitgirlinorway.blogdrive.com/archive/481.html

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...