lørdag 14. februar 2015

Barselgåve

I dag er den nye babyen i familien vår 11 dagar! Eg hadde strikka nokon småplagg til han som vi valgte å sende oppover sidan de veks fort - og dette var ein ganske stor baby. Vi håpar sjølvsagt på å sjå han snart, men avstanden gjør nok sitt til at han rekker å bli ein god del eldre enn han er i dag før seg skjer.
Så - vi har sendt opp - i deilig alpaccagarn - eit par sokkar, ei hue og Selbuvottar. Oppskrifta til sokkane har eg frå nokre år tilbake, og eg har etterkvart strikka veldig mange av desse! Så mange at eg er litt lei, men de er ein favoritt hos mottakarane, og de var ein favoritt hos meg også da lillesøster var lita. Ein kan sjå mange av de under etiketten "Strikking" her til venstre på bloggen. Etter oppskrift frå Nøstebarna strikka eg ei lita hue. Også knota eg meg igjennom nok eit par babyvottar.
Eg synas de er så fine! Men det er lite og putlete. Vott ein strikka eg i begynnelsen av desember, og først midt i januar fann eg lyst nok til å strikke den andre :) Googlar du "Selbuvotter baby oppskrift" kjem det mange gode oppskrifter fram.
Litt blått band, ein "Laga av"-lapp også var den klar til å sendast saman med kort og teikningar frå våre to.

I dag er vi med for å sjå vår "ikkjelengerbaby" lillesøster gjøre sin scenedebutt! Å kor vi gler oss!!
Ja, også er det Valentines Day da! Og mannen skal diske opp med søtpotetchips. Mmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...