mandag 16. mars 2015

Babykort

Sidan det var to som hadde termin i samme tidsrom lagde eg like kort til begge. I tradisjonelle fargar, rosa til ho som venta jente og blå til ho som venta gut. Og nok eit blått kort til ho som fikk gut tidlegare i vinter.
Det var også ein nybakt storebror og ei nybakt storesøster som eg også laga eit lite kort til av papirrestar :)

Da storebror vart fødd fikk vi fleire diktbøker om babyar, og om det å bli foreldre. De brukar eg kvar gong eg lagar kort. Nokon brukar eg igjen og igjen.
Denne var til babyen som foreldra måtte vente så lenge på at skulle komme seg igjennom det første trimesteret. Eg synas det var så fint og passande for de.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...