onsdag 15. juli 2015

Restesushi

Vi hadde igjen nokre restar etter at eg vann ein pakke med sushi-utstyr frå godfisk. Sushi er godt det altså, men eg synas det er minst dobbelt så masse ris som det trenger å vere, i tillegg til at det ikkje smaker så masse av fisken. No har eg ikkje spist så veldig mykje sushi, men dette er i alle fall utgangspunktet - så da eg ville bruke opp restane mekka eg mine eigne versjonar :)
Eg kokte opp sushiris og lagde nori slik at eg også fikk bruke opp sjøgrasarkene. Inni rullane la eg agurk, paprika, tørka aprikos og reker eller steikt, kald kylling. Riktig så godt, men framleis for mykje ris ;)
Restefat til kveldskosen. Saman med nori serverte eg chillisaus og soyasaus til dypping, restar av couscoussalat, sylta ingefær (NAM!), siste rest av aprikos og peanøtter. Mmmm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...