torsdag 6. august 2015

Lille bestemte ballerina

I sommar fikk lillesøster tilsendt ei gåve frå mormor og morfar som verkleg falt i smak! Den låg i posten da vi kom heim frå ferie, og etter det har det litt brukt masse! Ein fin gammalrosa kjole og to blomsterklemmer; lykke for ein pynteglad femåring!
På middag på Alexandra Hotell pynta vi oss alle saman, og lillesøster ville ha ballerinasveis. Her bruker ho den lille donut'ten, no er håret hennes så langt at vi kan bruke den store, men de gjer liksom ulike uttrykk.
Heilt herleg uansett med to så fine klemmer på!
I sommar har lillesøster vist ei litt anna side av seg sjølv; og det er ikkje spesielt sjarmerande! Innimellom er ho obstanasig og frekk, ho svarer tilbake med sur stemme når vi snakkar til ho og oppfører seg litt som ein premenstruell tenåring som på reint prinsipp er uenig med alt som blir sagt! Det har eigentlig blitt verst ved kveldsrutinene, de som tidlegare har gått på skinner, men som no er blitt ein maktkamp mellom oss og ho.
Hennes argumentasjon er den samme kvar kveld "EG VIL IKKJE LEGGE MEG! HYYYYYYL!" Det tar tid og det sliter oss heilt ut. Også er det veldig lite koselig å avslutte dagen på ein slik måte! Eg ser ikkje vekk frå at ho har tatt litt etter storebror som på sin side i sommar har dyrka setninga "Dere bestemmer ikke over meg". Heldigvis har de enda ikkje hatt slike perioder på samme tid, så no som vi jobbar litt med lillesøster er storebror fornuftig og roleg. Godt er det. Eg må berre hugse å putte inn sov-i-ro i øyrene før eg skal ha ho på badet i kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...