onsdag 19. august 2015

Ny treningsskjorte

Da eg var med på Skjørteløpet V10K i juli fikk eg med eit gåvekort på http://www.lopeskjort.no/. Det valgte eg å bruke på ei ny treningsskjorte med gøy tekst :)
Også fikk eg med ein Dumle, nammis! Denne vart brukt på fredag da vi gjekk opp Stoltzen og vidare til Fløyen og ned til byn. Eg skal ha den på neste gong eg jogger, men denne forkjølelsen sitter godt i, så eg må vente.
I går kveld vart eg nesten sur da det var perfekt løpevær, nydleg solnedgang og i teorien tid til jogging. Det var kun i teorien sidan mannen stakk på fotballtrening, og da vart eg liggande heime på sofaen å lese. Eg gler meg til eg blir frisk, så kanskje eg får utnytta dette finværet til noko annan enn å  berre sitte i sola og steike på ettermiddagen (sjølv om det er heilt supert det altså!) I dag blir ettermiddagen brukt å fotballbana saman med lillesøster som skal begynne på fotballtrening! De må tru ho er klar! Ho gjekk i barnehagen med fotballutstyr på, full Liverpool-drakt som mannen kjøpte til storebror i 2011 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...