lørdag 19. september 2015

Joggetankar

Det stod ein artikkel i Dagens Næringsliv denne veka som eg mora meg stort over! Eg prøvde å finne den på nettet, noko eg ikkje klarte, men eg skal gjenngje de gøye poenga her! Artikkelen var i DN 17.09.15, side 29 og hette " Kjære gnagsår, du som er i himmelen". Det er gjort ein undersøkelse på kva folk som springer langt faktisk tenkjer på når de springer! Alle har vel høyrt klassikaren "Det er når eg er ute på tur at eg får tenkt kreativt og kontruktivt". No springer ikkje eg langt lengre, men eg har fleire turar iløpet av veka på 30-40 minuttar kvar, og eg rekkjer å tenkje ein del. Innimellom prøver eg å tenkje på noko som opptar meg på jobb eller privat, men eg kjenner fort at det gidder eg ikkje å bruke energi på akkurat der. Og det er kanskje det som er med på å gjøre trening så bra! For meg :)
I følge artikkelen I DN tenkjer distanseløpere på følgande:

40% av tida tenkjer de på hastighet og distanse. Eg trur ikkje dette stemmer heilt på mine turar, men eg tenkje masse på det - "No er eg der asfalten er så ujamn, ikkje vrikk foten her no. Her kjem oppoverbakken, eg trur eg joggar i grøfta i dag så eg får avlaste asfaltdunkinga litt" osv.
Kvar tredje tanke handlar om smerte og ubehag. Det stiller eg meg bak! "Framleis litt sliten i musklane etter sist tur, lurer på om eg bør la det gå litt lengre neste gong. Åj, der fikk eg litt vondt i hofta - kjenne etter - nei der gjekk det over. Eg må strekke godt når eg kjem heim. Det gler eg meg til. Korleis er skuldrane? Slapp av der. No er det berre 10 minutter igjen, og det er kort. Kom igjen."
27% av tankane handlar om kva ein ser og opplever på løpeturen. Åja! "Åh, så fint det er her! Skal eg stoppe å ta bilete? Nei, da blir tida mi for dårleg. Ein anna gong. Kven kjem der? Ånei, eg trudde det var ein eg kjente. Åja, du har hund ja." Resten av tida høyrer eg på musikken, synger med inni meg. Og der trur eg vi har ein ganske vanleg joggetur. Det er jo det, ikkje sant, avkobling frå alle de tankane som vanlegvis er der. Pause frå slik det er når eg ikkje trenar. Det er jo flest av de timane.

Lykke til alle som springer lang i Oslo Maraton i helga! Heia heia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...