torsdag 24. september 2015

Kjeder meg-krukke

Ideen og malen til Kjeder meg-krukken fann eg på bloggen smabarnsforeldre.no. Eg henta rett og slett ut malen og lagde vår eigen som vi har heime. Vakkert tapa fast på ei syltetøykrukke.
På nettsida var det også forslag til aktiviteter. De har eg klipt opp og lagt oppi. Når ungane er rotlause (og eg kjem på at eg har denne ståande) får de trekke kvar sin lapp. Avtalen er at de MÅ gjøre det som står der!
Denne fikk lillesøster. Ho ropte ut "Ja! Da vil jeg tegne noe til mormor og morfar!" Også gjorde ho det. Håpet er jo - og dette fungerte da vi brukte denne krukka sist helg - at den eine aktiviteten blir utvida slik at de ikkje lenger er så rotlause. Vi gjekk vidare til å teikne teikning til oldemødrene også:
Eit juletre, lillesøster, storebror og oldebesta.
Storebror fikk "Lag ei hinderløype" - noko som er ein perfekt oppgåve til han! I over ein time lagde han kart, oppgåver, premier og systematiserte hinderløpye med fleire postar i hagen. Vi organiserte to lag og gjennomførte løypa; den var kjempeartig!

Kjeder meg-krykke er genialt altså! Og ungane synas det er kjempestas når de får trekkje ein lapp, så de blir i godt humør før de har sett kva de skal gjøre! Eit godt utgangspunkt for det meste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...