lørdag 10. oktober 2015

Miniatyrmakeren

"You shouldn't judge a book by its cover" - I know!

Men denne boka, "Miniatyrmakeren" av Jessie Burton, kjøpte eg nettopp fordi den var så fin. På baksida framstod den også som veldig spanande - nesten litt creepy!
Men den vart ikkje det. Verken spanande eller småskummel. Eg synas sjølve hovedhistoria i boka er ein anna enn den som blir skrive om på baksida, og framheva i tittelen. Miniatyrmakeren var, for meg, den minst interessante av alle karakterane i boka.
Boka var eigentlig litt kjedelig, men eg venta i 200 sider på at det spanande skulle skje, og når det ikkje kom og eg skjønte begynte å bry meg om det som faktisk skjedde, da likte eg den litt betre. De siste 50 sidene tok eg på sengekanten når eg eigentlig skulle sove, så de var veldig spanande. Men - ikkje så god som eg trudde den skulle vere basert på biletet på coveret ;)
Blomster er alltid bra! Og appelsin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...