fredag 30. oktober 2015

Timeplan!

Straffen for å vere sjuk nokon dager er å komme tilbake på jobb og møte FULL inbox, 19 raude flagg (noko som betyr at det er 19 arbeidsoppgåver som burde ha vore gjort) og informasjon om at årets viktigste møte går av stabelen kl.10:30 førstkommande måndag - og eg må ha noko klokt å seie om eg vil leve lenge i landet!

Når ein framleis er litt småsjuk og blir utslitt av berre å køyre på jobb er ikkje dette så kult. Men slik er det kvar gong - og ein kan jo ikkje la vere å vere heime av den grunn. Heldigvis blir arbeidsdagen delt opp når eg skal på førpremiere på ei barneteaterforestilling. Gøy for meg, men ikkje så heldig med tanke på alt som burde ha blitt gjort. Her prioriterer eg - minst halvparten av de raude flagga kan ligge til måndag!
Storebror har laga timeplan over sin skulekvardag :)
I kveld skal eg og ungane på danseforestilling medan mannen skal på fest med old boys-laget han spelar med. Er det ok å glede seg litt til ein er sofapotet i 9-tida i kveld?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...