onsdag 27. januar 2016

Bli-fort-frisk-juice

Da eg var heime frå jobb på måndag miksa eg meg ein aldri så liten heksedrikk med berre good stuff for å hjelpe kroppen min med å kvitte seg med basseluskane som slo meg ut.
Alt var for så vidt restar, men også ting vi stort sett alltid har. Ein halv brokkoli, litt stangselleri, ei gulerot, ein bit ingefær og ei appelsin. Skrell appelsin og ingefær, og hiv alt i juicaren. Vidare tok eg oppi tre terningar med frossen spinat som eg miksa inn med ein stavmiksar. Og da vart det i underkant av 4 dl sunnhet:
Det smakte deilig appelsin, heilt sant! Og veldig sunt ;)
Eg er ikkje så veldig bevandra i vitaminenes verden, men her veit eg at det er tonnevis med C-vitamin og jern (c-vitamin hjelper kroppen med å ta opp jern), samt masse anna snadder som kroppen blir glad av. Eg vart frisk igjen iløpet av dagen, så den skada i alle fall ikkje :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...